برای خرید از اوکتا ،حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر نیاز به ثبت نام نیست ، اما پس از ثبت سفارش برای پیگیری سفارش از طریق پنل کاربری اگر ثبت نام بفرمایید به این روند کمک میکند.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه ” ثبت نام” کلیک کنید. اطلاعات خود را وارد و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

و اگر می خواهید خرید خود را به صورت تلفنی انجام بدهید با شماره 09381001211 در تماس باشید.

هزینه ی ارسال در اوکتا چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و پس از ثبت سفارش به مشتری اطلاع داده می شود.

فروشگاه اوکتاگروپ همواره تلاش میکند شرایط ارسال سریع و کم هزینه را برای مشتری فراهم نماید.

و در فروشگاه اوکتا همواره این قابلیت وجود دارد در خرید تلفنی شیوه ارسال را مشتری به سلیقه خود انتخاب نماید.

از چه روش هایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

در حال حاضر از طریق پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

و اگر تمایل به خرید تلفنی دارید با شماره 09381001211 در تماس باشید

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

سفارشات شما بعد از ثبت توسط کارشناسات به برند های وابسته سفارش داده میشود و پس از آماده سازی با شما ارتباط گرفته و برای شما ارسال میگردد.

در صورت موجود بودن کالا،هماهنگی ارسال برای تهران کرج و شهرستان های اطراف،در همان روز انجام میگیرد.

نکته : بعضی از کالاها تحویل سفارش آن ها حداقل 30 روز در سایت می باشد برای موجودی کالای انتخابی شما حتما با شماره 09381001211 در تماس باشید اگر کالا موجود باشد همان روز برای شما ارسال می شود

در صورت عدم موجودی،در اولین فرصت سفارش گذاری انجام و زمان تحویل به مشتری اعلام می گردد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

حضوری: قابل انتخاب برای مشتریان تهرانی و شهرستان های اطراف تهران و کرج

 ارسال با پیک: قابل انتخاب برای مشتریان تهرانی 

ارسال با پست یا باربری: قابل انتخاب برای همه مشتریان

آیا میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

و یا به صورت تلفنی اسم و فامیل شخص تحویل گیرنده را به کارشناسان اوکتا اطلاع دهید بدیهی هست که کارت شناسایی باید همراه تحویل گیرنده باشد و در زمان تحویل با شما تماس گرفته می شود

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد پروفایل کاربری خود شوید. روی گزینه سفارش ها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. همچنین میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

همچنین می توانید با شماره فروشگاه اوکتا تماس گرفته و با کارشناسان فروش صحبت کنید

شماره تماس: 09381001211

همچنین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره ی زیر نیز می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کنید: 09381001211

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش ها “و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور را دریافت کنید.

رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟

در صفحه ورود٬ بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک نمایید٬ ایمیل  خود را وارد و پس از ارسال کد لینک فراموشی رمز عبور می توانید عملیات  رمز عبور جدید را انجام بدهید

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود همچین اشتباهی در فروشگاه ما امکان پذیر نیست و پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته میشود و کالای خریداری شده با شما چک میشود.

و کالای خریداری شما ارسال میگردد 

لطف قبل از خرید حتما دقت فرمایید چون پس از خرید کالا تعویض یا مرجوع نمیگردد.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

اگر کالای شما در حمل و نقل آسیب ببیند فروشگاه اوکتا هیچ مسئولیتی ندارد

در رابطه با خدمات پس از فروش حتما با شماره 09381001211 در تماس باشید تا راهنمایی در این خصوص خدمتتون اعلام بشود

در صورتی که پرسشی غیر از موارد بالا برای شما پیش آمد:

با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 09381001211

همچنین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره ی زیر نیز می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کنید: 09381001211